Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

ΜΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ


«Αυτή η τάση φυγής που είχα στην παιδική μου ηλικία
καλλιεργήθηκε στην ιδέα της δημιουργίας ενός ανεξήγητου παραμυθιού, χωρίς λόγια, αφιερωμένο στη μητέρα μου, που θα αντικατοπτρίζει τα παραμύθια που μου διάβαζε όταν ήμουν παιδί», αναφέρει η 36χρονη Kirsty Mitchell, η οποία έχει θητεύσει στο χώρο της μόδας και ενδυματολογίας.

Η ίδια μέσα από τη φωτογράφηση, που όπως είπε είναι αφιερωμένη στη μητέρα της που πέθανε, επιθυμεί να επαναφέρει «τη ξεχασμένη μαγεία και την ομορφιά της.»
Έτσι, δημιούργησε ευφάνταστα κοστούμια που ταιριάζουν στα ζωηρά χρώματα της φύσης και φιγούρες βγαλμένες από παραμύθια.
«Τους χαρακτήρες της φωτογράφησης τους είδα στα όνειρά μου», εξήγησε.
Οι εικόνες που προκύπτουν φαίνονται τόσο υπερ-πραγματικές που πολλοί άνθρωποι πίστευαν ότι τραβήχτηκαν σε όλο τον κόσμο, όταν στην πραγματικότητα είχαν ληφθεί κοντά στο σπίτι της Kirsty στο Surrey.
«Στόχος μου ήταν να απεικονίσω το πέρασμα του χρόνου, ένα ανείπωτο ταξίδι μέσα από τέσσερις εποχές, ενσωματώνοντας κάθε χρώμα του ουράνιου τόξου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More