Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

O… άγγελος της ελληνικής κερκίδας! (ΦΩΤΟ)



Η Αγγελική-Αντριάνα έχει πατέρα Έλληνα και μητέρα Πολωνέζα και ζει στην Καλαμπάκα. Στηρίζει την Εθνική και έχει δώσει το παρών και στα τρία παιχνίδια των Euro. Η ίδια παραχώρησε συνέντευξη στο Έθνος, όπου μιλάει για τις… εμπειρίες της στα γήπεδα.

«Υπάρχουν πολύ πιο ωραίες κοπέλες από μένα στο γήπεδο», τονίζει, αλλά προσθέτει: «δεν είναι λίγοι εκείνοι που μου την… πέφτουν. Ορισμένοι με έξυπνο τρόπο, άλλοι με πιο άκομψο. Τα κλασικά που κάνουν οι άντρες».Όσον αφορά το αν σκέφτηκε να γίνει μοντέλο, τόνισε: «Μου πέρασε απ’ το μυαλό, αλλά, όπως μου είπαν, το ύψος μου (1.62μ.) δεν ήταν το ενδεδειγμένο».

Για το αν θα ήθελε ποδοσφαιριστή ως… άνδρα της ζωής της, τονίζει: «Δεν μ’ ενδιαφέρει αν είναι ποδοσφαιριστής ή ακολουθεί κάποιο άλλο επάγγελμα. Για μένα μετράει η καρδιά, η αγάπη, η πίστη. Να με καταλαβαίνει και να με στηρίζει, τα υπόλοιπα έπονται». Κριστιάνο Ρονάλντο και Μπαλοτέλι πάντως, δεν της περνούν απαρατήρητοι, αν και θεωρεί τους Ελληνες «απ’ τους ομορφότερους παγκοσμίως» και στην Εθνική ομάδα επιλέγει τον «Τζαβέλλα», ενώ θεωρεί «αγαπημένο της» τον Φορτούνη (απ’ τον οποίο έχει πάρει και αυτόγραφο), αφού κατάγεται και αυτός από την Καλαμπάκα.

«Θα είμαι και την Παρασκευή στο Γκντανσκ για το ματς με τη Γερμανία. Εύχομαι να τους σκίσουμε. Να σου πω την αλήθεια στο ματς με τη Ρωσία δεν πίστευα ότι θα κερδίσουμε. Ελπίζω να μείνω μέχρι τις αρχές Ιουλίου. Μπορούμε να σηκώσουμε ξανά την κούπα», τονίζει ενώ δηλώνει… Ολυμπιακός!


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΕΔΩ!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More